7.1.10

NEVER MIND


Ναι την έχω δει κάπως τώρα. Λίγο πιο μαύρα λίγο πιο θλιμμένα ίσως και λίγο νευριασμένα. Δεν ξέρω. Δεν θέλω να ξέρω. Προσπάθησα να είμαι αυτό που θέλεις, έτσι όπως το θέλεις αλλά λυπάμαι δεν μου βγήκε. Δεν μπόρεσα να σε αγαπήσω και να σε ευχαριστήσω έτσι όπως εσύ θέλησες. Δεν ήθελες το δικό μου, δεν ήθελες εμένα. Πάντα όμως έτσι σε θυμάμαι. Μια ζωή, αποδοκιμασία και βλέμμα επικριτικό. Την έβλεπες την προσπάθειά μου? Την αγάπη μου? Και να την έβλεπες δεν σου έφτανε. Πόσο αποτυγχημένη με κάνει τώρα που σταμάτησα να προσπαθώ? Δεν μπορώ να ξεχωρίσω αν βαρέθηκα τον τρόπο ζωή σου ή την κούρασή μου για να ενταχθώ στον κόσμο σου. Ο δικός μου είναι καλύτερος. Και κατά έναν τρόπο σε έχω και εσένα μέσα. Σε θέλω αλλά εσύ αρνήσε να ακουληθήσεις. Και καλά κάνεις. Θα κοιτάξεις τον εαυτό σου. Ετσι δεν γίνεται σήμερα? Εσύ γιατί να διαφέρεις?
Μπορεί να μην έχω το θάρρος να σε ταρακουνήσω, να μην έχω το κουράγιο να χτυπήσω το χέρι μου στο τραπέζι και να πω τα θέλω μου αλλά θα καταλάβεις όταν χάσεις την επαφή. Θα πονέσεις το ξέρω, αλλά δεν θα σε αφήσω. Ποτέ δεν σε αφήσα, απλά παραιτήθηκα  από την προσπάθεια. Το ξέρω οτι θα το καταλάβεις όπως και όλα τα υπόλοιπα που μπήκαν ανάμεσά μας, απλά αυτή την φορά θα είμαι δίπλα σου και θα με θες εκεί.








Δεν είναι υπαρξιακά ούτε κόμπλεξ. Είναι συνηδειτοποίηση της πραγματικότητας που φαίνεται όλο και πιο ξεκάθαρα. Δεν ξέρω που θα πάει όλο αυτό. Οπως και από την αρχή δεν ήξερα πού πήγαινε. Πού το πηγαίναμε. Η διαδρομή πάντα είναι ωραία και στην δική μας την κάνουμε εμείς ωραία αλλά θα αφήσω το τέλος για σένα. Δεν υπάρχει λόγος που το σκέφτομαι, δεν υπάρχει λόγος να το φοβάμαι. Μου το έχεις πει πολλές φορές το never mind, ήθελα να’ξερα εσύ πόσες φορές το έχεις καταφέρει.



''μου χες πει πως θα ρθει καποια μερα οτι αντικρυζω θα το ερωτευομαι...''

Είναι μαγεία. Το νιώθω!!! Δεν ήθελα να κάνω αναδρομή στο 2009, αλλά με σένα το έκανα..Καταφέρνεις να με κάνεις να χαμογελώ. Και εδώ οφείλω να πω ευχαριστώ. Λίγοι άνθρωποι το καταφέρνουν. Οχι δεν είμαι δύσκολη απλά λίγοι προλαβαίνουν να δουν τον κόσμο εκτός από τους εαυτούς τους. Ναι δεν θες ευχαριστώ, εσύ ποτέ δεν κάνεις κατι που ο άλλος δεν το θέλει. Εσύ τι θες? Τι αναζητάς? Σε τι ψάχνεσαι? Τι σου λείπει? Μπορείς να τις πάρεις ανάλαφρες τις ερωτήσεις ή και να αδιαφορήσεις. Αλλωστε από ξανθό κεφάλι βγαίνουν. NO MIND…

..Θα μαι παντα εγώ μες στο όπλο σου σφαίρα...
 
Τα αερικά πιάνονται?


ΥΓ. Πολλά χαρμόσυνα ακούω.. Κολλητικά είναι?
ΥΓ1.Θα γυρίσει ο τροχός θα...
ΥΓ2. Σου χρωστάω ένα πρωινό... θα επανορθώσω!!!






Καλή χρονιά να έχουμε!!!


17 σχόλια:

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Με μπέρδεψες, κοπελιά!... Άρχισες πολύ σκοτεινά και ξάνοιγες, ξάνοιγες, ξάνοιγες...
Μπορεί να μην κατάλαβα, αλλά αφού τα 'βγαλες από μέσα σου... μια χαρά!

Ευρύνοος είπε...

Πές ότι θές..
εδώ άλλωστε όλοι αυτό κάνουμε ε;

εύχομαι να πάνε όλα καλά (που θα πάνε)..

καλησπέρα :)

She είπε...

Ποιός σε πείραξε μπουμπούκα μου να τον πατήσω κάτω?? Δεν είπαμε "σ'όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν..."??

Κοίτα μπροστά κι άσε τους άλλους στο κόσμο τους, never mind!

Φιλιά!

BUTTERFLY είπε...

Μπερδευτηκα κι εγω, αλλα τι σημασια εχει; Εσυ ξερεις καλα οτι αυτος που πρεπει να καταλαβει, θα το παρει το μηνυμα!
Φιλια! Και να χαμογελας!

Miss Pink είπε...

ότι κι αν νοιώθεις στη ζωή σου να το αφήνεις να κάνει τον κύκλο του..
χαρά, πόνος, θλίψη..
όλα πρέπει να περάσουν
να κορυφωθούν για να σβήσουν ήρεμα..
μην καταπιέζεις ποτέ τίποτα, όσο μπορείς βέβαια γιατί στα λόγια όλα εύκολα είναι...
πάντα να ξεσπάς όπως εσύ θες...
με φιλιά, τσιρίδα, αγκαλιά, με γράψιμο, με σπάσιμο...
ότι γουστάρει η καρδιά σου...
αρκεί να μην έχουμε απώλειες άμαχο πληθυσμό ;)

Ianos είπε...

Μερικα πραγματα ειναι σιγουρα
Η ζωη ειναι μικρη για να ειναι θλιβερη.
Ο τροχος θα γυρισει.
Και οτι μενει πισω δεν αξιζε να ειναι μπροστα...
Για ανεβα μην αρχισω τις φωνες !!!
:)
Φιλια!

Artistz είπε...

..Καλημέρα Lernae..

ομολογώ οτι μπερδεύτηκα!
Βέβαια το να μπερδεύεσαι δεν είναι κακό..απεναντίας..σου δίνει ενα λόγο να προσπαθείς να καταλάβεις καλύτερα τον άλλον..

Ξεκίνησες με παράπονο για κάποιον άνθρωπο που υπάρχει στη ζωή σου..το γεγόνος οτι νοιάζεσαι για αυτόν με θετική σκέψη και με θετική διάθεση είναι ίσως και το φάρμακο για να γίνει καλύτερα η κατάσταση..μην το αντιμέτωπισεις στενάχωρα κα με διάθεση ηττοπάθειας..αντιμετώπισε το ΔΥΝΑΤΑ..Δες την αληθεια κατάματα..και μέσα απο αυτή θα βρεις το τρόπο να πας βήματα μπροστά(..εστω και ένα να ειναι το βήμα-σε καλό δρόμο θα είναι).

Κατα καιρούς πίστευα οτι το να παίρνεις ότι μπορείς απο κάποιο ανθρωπο ειναι καλό..προχορώντας αυτή τη σκέψη πίστευω οτι πρέπει να παιρνεις απο καθε ανθρωπο αυτό που σου αξίζει(..βεβαια αυτο δεν συμβαίνει πάντα),αλλα η προσπάθεια παντα με + στο τέλος σε βρισκει..

Μην σε πάρει απο κάτω..ΟΛΑ διορθώνονται..οχι με τα λόγια..με πράξεις..δείξε ποια είσαι..στο 100%(..οχι οτι δεν το έχεις κάνει..)..πλέον παίξε με όλα τα χαρτιά ανοιχτά.Ισως(λέω ίσως) να είναι κι η κατάλληλη εποχή για να φέρεις αυτόν τον ανθρωπο ακόμα πιο κόντα σου..νόμιζω και αυτός το θέλει..το τρόπο ψάχνει..

βουρ λοιπόν..

Στο δευτερο σκέλος δεν ξέρω αν μπορώ να πω κάτι επιπροσθετο απο ότι διάβασα..ή μάλλον μπορώ..

Λες..''..αλλά θα αφήσω το τέλος για σένα. Δεν υπάρχει λόγος που το σκέφτομαι, δεν υπάρχει λόγος να το φοβάμαι..''

..Μην αφήνεις τον ευατο σου(..τη γνώμη μου λέω-δεν δίνω συμβουλες πόκο..)να σκέφτεται λέξεις που δεν υπάρχουν σε στιγμές ωραίες..το τέλος σε στιγμές δυνατές και όμορφες δεν νοείται να υπαρχει..και πόσο μάλλον να γίνεται μπαλάκι..το τέλος υπαρχει εκει που υπαρχει αρχή..μπορεί και να οδηγούμε σε λάθος συμπερασματα και να μην σε αφουγκράστηκα σωστα..μπορεί...άλλωστε το καλό είναι όταν βγάζουμε την καρδιά μας να μην δίνουμε στο πιάτο τα συναισθηματα μας-αλλά να αφήνουμε τον άλλον να μπει μέσα μας(..τοτε αποκτάει πραγματική αξία αυτο που νιώθουμε)

Ας μη σε κουράσω lernae..
Η Αναρτηση σου προσωπικά και θα ερθω σε αντιθεση με κάποια άλλα σχόλια είναι με + μπροστά..οταν η καρδιά σου βγαίνει μπροστά μόνο θετική μπορεί να είναι..ψάχνεις..ψάχνεις την ομορφια ακόμα πιο πολύ στη μερα σου και στη καθημερινοτητα σου..αυτό σε βρισκει αντιμέτωπη με πράγματα που θελεις να τα κανεις καλύτερα..για αυτό η αναρτηση σου εχει θετικό πρόσημο..γιατί κάθε προσπάθεια δείχνει δύναμη και πίστη..
και ξέρεις κάτι..;
ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ..ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΙΟΛΑΣ..

Αερικά..

Αντώνης

Λερναία Υδρα είπε...

Εγκλώ μου, ναι δεν ξέρω γιατί μου βγήκε έτσι.. Πολύ μπέρδεμα ε??
Εχω κι άλλο να βγάλω αλλά άσε για άλλη φορά..
Καλημέρα!!!

Λερναία Υδρα είπε...

Ευρύνοε θα πάνε.. και αν όχι από μόνα τους θα τα κάνω εγώ.. Είναι μέχρι να το πάρω απόφαση μετά φορτσάρω και όποιον πάρει ο χάρος..
Καλημέρα!!

Λερναία Υδρα είπε...

Ανάσα μου, πολλοί με πειράξανε αλλά τους πείραξα κι εγώ... Ετσι πάνε αυτά μία σου και μία μου..

Καλημέραααα!!

Λερναία Υδρα είπε...

Πεταλουδίτσα... τα κατάφερα και σε μπέρδεψα ε???
Χαμόγελο πάντα
Καλημέρα!

Λερναία Υδρα είπε...

Κατερινιώ ο άμαχος πληθυσμός την πληρώνει πάντα...Οχι εντάξει όχι σπάσιμο ακόμα.. μόνο τσιρίδα

Καλημέρα!!!

Λερναία Υδρα είπε...

Ιανέ, ορίστε θα μου βάλεις και τις φωνές.. για ταρακούνα λίγο νομίζω πιάνει..
Τι κάνεις παιδί??
Καλημέρα!!

Λερναία Υδρα είπε...

Αντώνη μου ειλικρινά το περίμενα αυτό.. Στο είπα άλλωστε. Τα σεντόνια σου πάντα είναι κατατοπιστηκά. Για το πρώτο σκέλος δεν έχω αντίλογο μόνο ότι καλά τα λες άντε να δούμε αν θα τα καταφέρουμε..
Μμμμμ τώρα πάμε στο δεύτερο. Μάλλον εδώ θα δείξει ο χρόνος. Πάντα με τις καλύτερες διαθέσεις για τα καλύτερα αποτελέσματα. Χαμογελάω σου λέω...
Ανννττττεεεεε


Καλημέρα!!!

Matriga είπε...

Είδα την πόρτα ανοιχτή για όλους... τρελή είμαι και πήρα το θάρρος μόνη μου ;-)
και είπα να σου ευχηθώ καλή χρονιά με τρέλα και πολλά χαμόγελα.
Σου εύχομαι να γίνεις πιο αισιόδοξη και να χαμογελάς μέσα στο 2010 :))))))

Matriga είπε...

Είδα την πόρτα ανοιχτή για όλους... τρελή είμαι και πήρα το θάρρος μόνη μου ;-)
και είπα να σου ευχηθώ καλή χρονιά με τρέλα και πολλά χαμόγελα.
Σου εύχομαι να γίνεις πιο αισιόδοξη και να χαμογελάς μέσα στο 2010 :))))))

Τρελός του Χωριού είπε...

Κάποτε κουράστηκα να κρατώ στην χούφτα μου την άμμο την.
Ανοιξα το χέρι ,
και την αφησα να φύγει .
Εκανα όμως το λάθος και κοίταξα .
Την είδα καθώς χάνονταν στον άνεμο,
και χάθηκε και ένα κομμάτι της καρδιάς μου μαζί της.
Από τότε ,
δεν ξανακοιτάζω ποτέ πίσω .
.
Ιδιαίτερα όμορφη η αναρτησή σου.
:)