13.7.09

7 χρόνια γρουσουζιά

Ολα τα πράγματα από κάπου ξεκινάνε. Εχουν μια ιστορία που εξηγεί και δικαιολογεί την ύπαρξή τους, αλλά με τις προκαταλήψεις δεν βγάζω άκρη.

Τις προάλες που μετακόμιζα κάποια πράγματα στο νέο μου σπιτικό, σπάσανε οι μεταφορείς έναν καθρέφτη που είχα. Επεσε η μάνα μου να πεθάνει. Και ωχ παιδάκι μου τι έπαθες και τώρα θα έχεις 7 χρόνια γρουσουζιά. Και δεν ξέρουμε τι θα μας συμβεί και άλλα τέτοια μοιρολογήματα για την μαύρη μου την τύχη που και καλά "θα" μου χτυπήσει την πόρτα.

Και αναρωτιέμαι η άμοιρη γυναίκα να το πάρω στα σοβαρά, να το πιστέψω κι εγώ? Οντως θα πάθω κάτι να προσέχω??

Το ξεχνώ προς το παρόν και δεν δίνω σημασία στο παραλήρημα της μάνας. Ελα όμως που μου σκάνε μετά στο μυαλό κι άλλα.

Βλέπεις μαύρη γάτα και φτύνεις τον κόρφο σου. Δεν κάνει να έχεις σταυρωμένα τα χέρια στο τραπέζι που τρως γιατί θα πεθάνει η πεθερά σου. Αν τρως την γωνία του ψωμιού όμως θα σ'αγαπάει η πεθερά σου. Αν κάποιος σου ζητήσει σαπούνι δεν κάνει να του το δώσεις χέρι με χέρι γιατί θα τσακωθείτε. Αν κάποιος σου κάνει δώρο κολώνια πρέπει να του δώσεις ένα κέρμα γιατί πάλι τσακωθείτε αν δεν το κάνεις.Αν τινάξεις το τραπεζομάντηλο από τα ψίχουλα βράδυ είναι γρουσουζιά.Σε ένα καινούργιο σπίτι πρέπει να μπαίνεις με το δεξί.

Κι άλλα τόσα που μας περάσανε οι γονείς μας και οι παπούδες μας χωρίς να ξέρουμε αν ισχύουν τελικά ή όχι. Το σίγουρο είναι πάντως πως υπάρχουν πάρα πολύ άνθρωποι που πιστεύουν σε αυτά.

Εγώ δεν πιστεύω για να πω την αλήθεια μου, τώρα αν γίνει πραγματικότητα η γρουσουζιά μου για τα επόμενα 7 χρόνια εδώ θα είμαστε και θα το διαπιστώσουμε.
Την καλημέρα μου σε όλους σας και από δω και πέρα όσοι μπαίνετε στο φτωχικό μου να βάζετε πάντα το δεξί πόδι μπροστά...χαχαχαχαχα!


9 σχόλια:

Κράμα είπε...

Αφήνω ένα δεξί σχολιο με το δεξί μου χέρι!
Ελπίζω τα επόμενα 7 χρόνια να είναι τα καλύτερα και τότε να σπάσεις ρόδι να φύγει η γρουσουζιά.
Μη ξεχάσεις να ξεματιαστείς και να μη μασας τσίχλα το βράδυ γιατί μασάς τα κόκαλα του παπού σου!
Επίσης να μην μπαίνεις στη θάλασσα και ολογιομο φεγγάρι γιατί θα σε απαγάγουν τα ξωτικά. Κι αν δε φας το φαί σου τότε θα βγει από τη ντουλάπα το τέρας.
Μη μετράς τα αστέρια...μη...μη....μη....

Κουράστηκα!
Καλημέρα
Μη μασάς

Vassilis είπε...

Μην το παίρνεις σοβαρά, διασκέδασέ το με Stevie Wonder kai Superstition :)

http://www.musicloversgroup.com/stevie-wonder-superstition-video-and-lyrics/

Λερναία Υδρα είπε...

χαχαχαχα.. Αυτό με την τσίχλα δεν το ήξερα...χαχαχαχαχαχα. Να'σαι καλά βρε Εβίτα μου γελάω σαν χαζή εδώ στη δουλειά με το σχόλιό σου.
Καλημέρα.

Απίστευτο το τραγούδι Βασίλη μου. Δεν το είχα ξανακούσει.. Περιεκτικό..
Καλημέρα

She είπε...

Λερναία μου,

ξέρεις τη γνωστή λέξη "αυθυποβολή"?

Όσο υποβάλλουμε τον εαυτό μας να πιστέψει σε γρουσουζιές και σημάδια κακοτυχίας, τόσο μας συμβαίνουν ακριβώς όπως τα φοβόμαστε!

Έσπασε ο καθρέφτης?

..και ποιός σου λέει ότι με αυτό το τρόπο δεν "έσπασε" η γρουσουζιά που μπορεί να είχες πριν και ότι απο εδώ και στο εξής θα πάνε όλα καλά?

Δες το ανάποδα!

Υ.Γ. Στην επόμενη επίσκεψή μου θα σπάσω ρόδι μπαίνοντας! χα!

Φιλιά!

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Εγώ, που λες, όταν γεννήθηκα, έσπασα καμμιά δεκαριά καθρέφτες, να 'χω να πορεύομαι!...

Λερναία Υδρα είπε...

Ολα στο μυαλό μας είναι όπως και για ότι κακό μας συμβαίνει πρέπει να φταίει κάποιος άλλος. Άρα μας βολεύει να τα ρίχνουμε στις προκαταλήψεις. Τα φιλιά μου Ανάσα μου

Α τόσο καλά.. Είσαι "εγκλωβισμένος" στην μαύρη σου μοίρα?? χαχαχαχαχαχα

Artistz είπε...

Αφηνωντας στην ακρη τις προκαταληψεις οι οποιες δεν ταιριαζουν σε ανθρωπους σαν εμας,σου ευχομαι να περασεις τελεια το υπολοιπο του καλοκαιριου,να σου πανε ολα καλα,και αν δεν σου πανε και ολα οπως θες μη μασας..μια ζωη την εχουμε-αν την αναλωσουμε σε προακαταληψεις και ταμπου θα χασουμε ολο το νοημα...αερικες ευχες να περνας τελεια με τους ανθρωπους σου οπως εσυ θες και γουσταρεις.
Αντωνης

Λερναία Υδρα είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Αντώνη μου... Οντως αυτό το καλοκαίρι θα είναι τελείως διαφορετικό από τα άλλα...
Καλό καλοκαίρι κ σε σένα...

δημήτρης αρναούτης οικονομάκης είπε...

αυτο με το σαπουνι μολις μου το ειπε η μανα μου το γκουγκλαρα κι ηρθα εδω
μπορει να προηλθε απο οτι οι ελληνες παλια ηταν απλυτοι
τι μαλακιες με εκνευρισε τωρα