3.7.09

Ολα καλά θα πάνε...

Ολα είναι ένα κουβάρι μέσα στο μυαλό μου. Εχω την λογική από το ένα χέρι να με τραβάει και την καρδιά από το άλλο. Κι εγώ εκεί στην μέση να μην κουνιέμαι. Τραβάνε και οι δύο τα χέρια μου για να με πάρει η κάθε μία προς το μέρος της αλλά εγώ βράχος στην μέση.. Απλά να κοιτάω μπροστά.


Ακούω την καρδιά να μου λέει: "κάντο, να το ζήσεις και ό,τι βγει" και την λογική: " σταμάτα τώρα θα πονέσεις, θα κλάψεις ξανά και μετά δεν θα είναι τίποτα το ίδιο". Τις ακούω να βουίζουν μέσα στο κεφάλι μου και τόσο να μπερδεύω περισσότερο τα πράγματα.


Να θες να βάλεις τα πράγματα σε μια τάξη, να οργανωθείς λίγο, να ξέρεις που είσαι και που πατάς και να μην σε αφήνουν. Να φωνάζουν τόσο δυνατά που λες θα κάτσω εδώ που είμαι και δεν θα πάρω καμία απόφαση. Θα αφήσω τον καιρό να μου δείξει το σωστό. Αλλά υπάρχει σωστό? Η μήπως θα ήταν πιο ορθό να πω "πρέπον"? Και ποιος ορίζει τη διαφορά μεταξύ σωστού και πρέπον?


Κανένας, μόνο οι επιλογές μας και τα θέλω μας. Μόνο που αργούν να παρθούν και ακόμα περισσότερο να πραγματοποιηθούν. Ως τότε κρατάμε την αναρχία των συναισθημάτων, την τρέλα της καθημερινής αταξίας σκέψεων και την χαρά των καταστάσεων που ζούμε.Θα κοιτάω μπροστά με αισιοδοξία για τα καλύτερα που θα αποφασίσω να βάλω ή να κρατήσω στη ζωή μου μέχρι να πέσει ο επίλογος αυτής της κατάστασης ή ακόμα καλύτερα οι τίτλοι αρχής αυτής.

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ..


17 σχόλια:

Κράμα είπε...

Λερνέα Ύδρα ποιος σου είπε πως μόνο η λογική ή μόνο το συναίσθημα είναι οι σωστοί οδηγοί για το πάρσιμο αποφάσεων;
Υπάρχουν τομείς που προέχει η λογική και άλλοι τομείς που απαιτείται η χρήση συναισθήματος!
Δεν ξέρω για ποιο ακριβώς θέμα θέλεις να αποφασισεις, αλλά αν είναι χμ...γκομενοδουλεια..:)),βάλε τη λογική στην πάντα και ζήσε ό,τι είναι να ζήσεις! Καλοκαίρι είναι και λάθη εποτρέπονται, αρκεί να περάσεις όμορφα. Αυτή δεν είναι η ουσία;
Φιλιά πολλά πολλά

Vassilis είπε...

υπάρχει ένα πολύ ωραίο ποίημα του Rober Frost - the road not taken και μια πολύ ωραία μετάφραση στα ελληνικά

http://mavrosgatos.blogspot.com/2008/03/road-not-taken.html

Καλό Σαββατοκύριακο και καλές αποφάσεις :)

ANASA είπε...

Όπως νοιώθεις καλύτερα, ότι νοιώθεις καλύτερα..άσε το ένστικτο να σε οδηγήσει και θα δεις πόσο σωστά θα σε πάει εκεί που πρέπει να πας!

smouts..φου!

Λερναία Υδρα είπε...

Εβίτα: το παιρνάς καλά είναι η ουσία αλλά όταν οι αποφάσεις επηρεάζουν και τρίτους ανθρώπους έρχεται η λογική και μου λέει πρόσεχέ τους για να τους έχεις.. Σαφώς και υπάρχουν και άλλες παράμετροι για αποφάσεις απλά αυτές οι δύο είναι οι πιο ισχυρές.. Καλοκαίρι ε? Με τον ερχομό του χειμώνα μέσα τα κεφάλια?? Βουρ λοιπόν για την "καλοπέραση"

Βασίλη: καταπληκτικό το ποίημα, δεν το είχα ξαναδιαβάσει ομολογώ. Ειδικά ο τελευταίος στοίχος κρύβει πολλά. Μεγάλο θέμα τα σταυροδρόμια της ζωής..

Λερναία Υδρα είπε...

Ανάσα: Ειδικά το γυναικείο ένστικο δεν λανθάνει ποτέ σωστά?? Θα δείξει κούκλα μου εδώ θα είμαστε να χαρούμε ή να μετανοιώσουμε για τις αποφάσεις μας..

Την καλημέρα μου σε όλους..

Μπαμπινιώτης είπε...

Η λερναια ύδρα γράφεται με -αι!

Λερναία Υδρα είπε...

ναι το ξέρω αλλά δυστυχώς ήταν πιασμένο σαν λογαριασμός στο google... όταν άνοιξα εγω τον δικό μου και ήθελα οπωσδήποτε αυτό το όνομα γιατί το κουβαλάω από μικρή οπότε έκανα μια ορθογραφική αλλαγή,Θα κοιτάξω τώρα να το αλλάξω αν μου το πάρει... Σε ευχαριστώ μεσιέ μπαμπινιώτη για την διόρθωση, σε παρακαλώ μπορείς να ελέγξεις και τα κείμενα μου για τυχόν ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη??? Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα...
Την καληνύχτα μου..

Λερναία Υδρα είπε...

καλύτερα νομίζω τώρα ε?? Δεν σου βγάζει το μάτι έτσι κύριε Μπαμπινιώτη???

Ανώνυμος είπε...

Πάντα ξέρουμε μέσα μας τι πραγματικά είναι πρέπον να κάνουμε.....
Απλά αποφεύγουμε να το βγάλουμε στη επιφάνεια & προφασιζόμαστε διλήμματα (για τον εαυτό μας, είναι η άμυνά μας ένα βήμα πριν την επικείμενη κουταμάρα μας) γιατί τα πρέποντα δεν είναι πολλές φορές & αρεστά.....
Όπως & να ΄χει χρειάζετόνται όλα....

Φιλάκια Λερναία μας!!! :)

Γιάννης Ζαχάρος είπε...

Εσύ μυθικό πλάσμα της ...Ύδρας (!!!) (πλάκα κάνω), τουλάχιστον έχεις χρόνο να προβληματίζεσαι!
Σου εύχομαι ολόψυχα να πάψεις σύντομα να έχεις χρόνο για προβληματισμούς και η ζωή να σου ρουφάει κάθε δευτερόλεπτο ...είναι πολύ σύντομη αυτή η αναθεματισμένη ζωή και οι προβληματισμοί είναι σαν την Λερναία Ύδρα: Δίνεις μια απάντηση στον έναν και τσουπ εμφανίζονται άλλοι δύο.
Λερναία μου Ύδρα ...στάχτη και μπούρμπερι χρειάζονται οι προβληματισμοί ...κάτι ήξερε ο συχωρεμένος ο Ηρακλάρας!
Τα φιλιά μου και την εκτίμησή μου!

BUTTERFLY είπε...

Been there, done that...οπως ακριβως στην αντιστοιχη φαση μου ειχε πει καποιος απο την μπλογκογειτονια, που πολυ τον εκτιμω...
Καλο κουραγιο, να εισαι σιγουρη πως ολα θα πανε καλα!

Λερναία Υδρα είπε...

Σε ευχαριστώ πεταλούδα μου... Εχω αρχίσει τώρα τελευταία να είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξη και ανησυχώ μην είμαι άρρωστη χαχαχαχα..

Καλημέρα Γιάννη μου. Τελικά για να σταματήσω τις σκέψεις μου να ξεπροβάλουν η μία μετά την άλλη πρέπει να βρω έναν Ηρακλή..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Το μόνο για το οποίο αξίζει να μετανιώσει κανείς, είναι αυτό που δεν έκανε... Μπορείς να ζήσεις σε ένα κάστρο ασφάλειας, ή να πονέσεις.. Φυλακισμένη ή λεύτερη..

Προτείνο να υποτάξης την λογική στην καρδιά. Να υπηρετεί την ψυχή σου κι όχι η ψυχή σου τη λογική...

Φιλιά αέρινα!

Λερναία Υδρα είπε...

στην φάση που βρίσκομαι η πρόταση σου πλησιάζει πάρα πολύ στην δική μου.. Και επειδή μερικά γεγονότα στην ζωή μας, μας κάνουν να αλλάζουμε ριζικά κάποιες απόψεις νομίζω ότι γενικά θα είναι και βάση για τις υπόλοιπες αποφάσεις μου..Σε ευχαριστώ πολύ
Την Καλησπέρα μου..

Ευρύνοος είπε...

Πρόσεχε..
ότι αποφασίσεις θα σημαδεύει για πάντα την ψυχή σου..
η τρέλα απο την λογική απέχουν... τόσο δα..

πάντα με λογική οι αποφάσεις ώστε μετά να μήν έχεις τύψεις και Ερινύες να χτυπούν την πόρτα σου..

ψμτ

χαιρετώ σας..

Λερναία Υδρα είπε...

αχ αυτές οι τύψεις οι άτιμες... Πριν κάνεις κάτι σκέφτεσαι πάντα αυτές.. Πιο πολύ σκέφτεσαι αν μετά τις αποφάσεις θα έχεις τύψεις παρά αν θα χαρώ το αποτέλεσμα..
Σε ευχαριστώ Ευρύνοε..
Την καλησπέρα μου.

Ευρύνοος είπε...

σε ένα μιρκό απόσπασμα του σχολίου μου έγραφα

ψμτ

κοινώς.. ψέμματα..

χαρείτε..

αρκεί να το ξέρει μονάχα ο εαυτός σας..

:-)